MENÜ

Blog

OCA

11

2021
Denetim için ihtiyaç duyduğunuz belgelere erişim konusunda endişeli misiniz?

Yaptığınız hizmetlerin kaydını tutmak, başarılı denetimler ve ekipmanın zaman içindeki durumunu izlemek için kritik öneme sahiptir. Bir testi tamamladığınızda otomatik olarak bir rapor oluşturduğunuzda, test raporları kitaplığınızın bakımı ve erişimi zahmetsiz hale gelir.

Bu yazı, siz veya ekibiniz bir test prosedürü gerçekleştirdiğinde otomatik olarak okunabilir PDF raporları ve ayrıntılı JSON dosyaları oluşturmak için Fluke Biomedical OneQA'yı yapılandırma sürecini açıklayacaktır.

Önce, otomatik olarak rapor oluşturmak istediğiniz prosedürü seçin ve Düzenle'yi tıklayın.

Geri Arama alanında, sonuç dosyalarının yerleştirilmesini istediğiniz yerel veya ağdan erişilebilir dizini girin. Burada C: Users dsrijaya Desktop Test raporlarını seçtim. Aynı prosedürü test eden başkalarıyla işbirliği yapmayı düşünüyorsanız, dahil olan tüm ekip üyeleri için ortak bir yol belirlediğinizden emin olun. Sonra değişikliklerinizi kaydedin.

Bir prosedürü çalıştırmadan önce, PDF Otomatik Dışa Aktarma Raporu başlıklı bir Rapor Şablonunun mevcut olduğunu doğrulayın. Otomatik olarak oluşturulan raporlar, tam olarak bu başlığa sahip şablon aracılığıyla dışa aktarılacaktır. Varsayılan olarak, bu şablonun içeriği Ayrıntılı Rapor başlıklı ile aynıdır, ancak istenildiği gibi değiştirilebilir.

Şablonun tamamen iyi olduğunu doğruladıktan sonra, yeni yapılandırdığınız prosedürle normal şekilde testler yapmaya devam edebilirsiniz.

Siz veya takım arkadaşınız bir testi tamamlamak için Bitti'yi tıkladığınızda, iki dosya oluşturulur ve o prosedür için belirtilen Geri Arama dizinine yerleştirilir: okunabilir bir PDF raporu ve ayrıntılı bir JSON dosyası.

PDF dosyası, PDF Otomatik Dışa Aktarma Raporu şablonunun tasarımına göre biçimlendirilir ve gerçekleştirilen testin ayrıntılarını hızlı bir şekilde gözden geçirmek veya istenirse bir gözetmen veya denetçi ile paylaşmak için kullanışlıdır.