Giriş Yap

MENÜ

İşlem Rehberi

ÜYELİK VE ŞİFRE İŞLEMLERİ

Ana sayfada yer alan Üye Girişi bölümünden Yeni Üyelik seçeneği ile ücretsiz üye olabilirsiniz.

Üye olmadan önce Üyelik Sözleşmesi'ni incelemenizi öneriyoruz.


ÜYE GİRİŞİ ADIMLARI

-Üye olurken adınızı, soyadınızı, firma adını, e-posta adresinizi, şifrenizi ve güvenlik kodunu eksiksiz doldurmalısınız.
-E-posta adresiniz güncel olarak kullandığınız bir adres olmalı. Size özel tüm bilgilendirmeleri bu adresinize göndereceğimizi hatırlatmak isteriz.

-Bilgilerinizi, kaydınızı gerçekleştirdikten sonra Kullanıcı Menüsü’nde yer alan Bilgilerimi Düzenle alanından güncelleyebilirsiniz.

-Şifrenizi unutmanız halinde Üye Girişi alanında yer alan Şifremi Unuttum sekmesine tıklayarak girmiş olacağınız mail adresinize yönlendirilen şifre sıfırlama bağlantısı ile yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.

ÜYE OLMADAN NELER YAPABİLİRİM?

Üyelik oluşturmadan gerçekleştirebileceğiniz işlemler aşağıdaki gibidir:

Teklif: Seçmiş olduğunuz ürün sayfasında yer alan veya ilgili sayfada listelediğiniz ürünlerin hemen altında bulunan Teklif İste butonuna tıkladığınızda ürün/ürünler sepetinize eklenir. Ürün adedinizi güncelledikten sonra, tekrar Teklif İste seçeneğine tıkladığınızda işleminiz tamamlanmış olacaktır.

Demo: İlgili sayfada bulunan ürünlerin hemen altında yer alan Ürün İncele sekmesi sizi ilgili ürün sayfasına yönlendirir. Ürün adedinizi güncelledikten sonra Demo kutusunu da işaretlemeniz gerekmektedir. Demo İste butonuna tıkladığınızda ise işleminiz tamamlanmış olacaktır.

Sipariş: Satın almak istediğiniz ürün / ürünleri Satın Al butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilir, sepetinizde yer alan ürünlerin adetlerini güncelleyebilir ve sipariş işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Tüketici iseniz; (Tüketici: Ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişi) Tüketiciye Yönelik Ön bilgilendirme formu ve Tüketiciye Yönelik Satış Sözleşmesini okuyup, onaylamanız gereklidir.

Ticari Alım Satımlar için; Ticari Alım Satım Sözleşmesini okumanız gereklidir.

SATIN ALMA ADIMLARI NELERDİR?

  • Üyelikli satın alma

Sepetim Sayfası’nda listelenen ürünlerinizin adedini belirledikten sonra İşlemlere Devam Et butonu ile Teslimat Bilgileri sayfasına yönlendirilirsiniz. Burada Fatura ve Teslimat Adreslerinizi belirtmeniz gerekmektedir. Dilerseniz sayfada yer alan iletişim kutusuna siparişiniz ile ilgili açıklama yazabilirsiniz. Devam Et butonu ile Ödeme Bilgileri ekranına aktarılırsınız. Kredi Kartı veya EFT/ Havale yöntemi ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Kredi kartı ile yapacağınız işlemler için taksit seçeneklerinden yararlanabilir, güvenli bir şekilde alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. EFT / Havale İşlemi ile yapacağınız alışverişlerde ise ödeme gerçekleştiği takdirde siparişiniz işleme alınacaktır. Sağ tarafta görüntülenen Sipariş özeti bölümünde Ön Bilgilendirme Formunu okudum ve kabul ediyorum, Mesafeli Satış Sözleşmesini okudum ve kabul ediyorum onay kutularını işaretledikten sonra, Siparişi Onayla butonuna tıklayarak alışverişinizi tamamlamış olursunuz.

Siparişiniz tamamlanmadan önce girdiğiniz verilerin doğruluğunu kontrol edebilmeniz amacıyla sipariş özetiniz ekrana yansıyacaktır. Bu aşamada siparişin tamamlanmasından önce, sağ üst köşede yer alan kapat işaretini (X) kullanarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Tüm bilgilerinizin son kontrolünü yaptıktan sonra Siparişi Tamamla butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Tüketici iseniz; (Tüketici: Ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişi) Tüketiciye Yönelik Ön bilgilendirme formu ve Tüketiciye Yönelik Satış Sözleşmesini okuyup, onaylamanız gereklidir.

Siparişiniz onaylandıktan sonra sipariş takip numarası ile siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Siparişiniz işleme alındıktan sonra 7 gün içinde kargoya, en geç 30 gün içerisinde tarafınıza teslim edilecektir. Satın almış olduğunuz ürünlerin kargo sürecini ise Kullanıcı Menüsü’nde yer alan Kargo Takibi sekmesinden takip edebilirsiniz.

E-arşiv faturanızın elektronik olarak düzenlenip, e-posta adresinize elektronik ortamda ve .pdf formatında gönderilecektir. 

EFT / Havale ile yapacağınız alışverişler için anlaşmalı olduğumuz bankalara ait gerekli bilgileri ilgili sayfada bulabilirsiniz.

  • Üyeliksiz satın alma

Üyelikli satın almadaki koşullar geçerli olup, üye olmaksızın işlem yaptığınız takdirde; Fatura Tipi, Ad, Soyad / Ünvan, Telefon, Vergi Dairesi, TC / Vergi Kimlik No, İl, İlçe ve Adres sahalarının doldurulması gereklidir. Tüketici iseniz; (Tüketici: Ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişi) Tüketiciye Yönelik Ön bilgilendirme formu ve Tüketiciye Yönelik Satış Sözleşmesini okuyup, onaylamanız gereklidir.

  • Ticari alımlar

Sepetim Sayfası’nda listelenen ürünlerinizin adedini belirledikten sonra İşlemlere Devam Et butonu ile Teslimat Bilgileri sayfasına yönlendirilirsiniz. Burada Fatura ve Teslimat Adreslerinizi belirtmeniz gerekmektedir. Kurumsal olarak yapacağınız alışverişlerde fatura tipini kurumsal olarak belirtmeli, fatura ve teslimat adresini bu doğrultuda oluşturmalısınız. Dilerseniz sayfada yer alan iletişim kutusuna siparişiniz ile ilgili açıklama yazabilirsiniz. Devam Et butonu ile Ödeme Bilgileri ekranına aktarılırsınız. Kredi Kartı veya EFT/ Havale yöntemi ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Kredi kartı ile yapacağınız işlemler için taksit seçeneklerinden yararlanabilir, güvenli bir şekilde alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. EFT / Havale İşlemi ile yapacağınız alışverişlerde ise ödeme gerçekleştiği takdirde siparişiniz işleme alınacaktır.

Siparişiniz tamamlanmadan önce girdiğiniz verilerin doğruluğunu kontrol edebilmeniz amacıyla sipariş özetiniz ekrana yansıyacaktır. Bu aşamada siparişin tamamlanmasından önce kapat işaretini (X) kullanarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Tüm bilgilerinizin son kontrolünü yaptıktan sonra “SİPARİŞİ TAMAMLA” butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Ticari alım ve hizmet talebinde bulunuyorsanız; Satış Sözleşmesi içinde yer alan II-Ticari Alım-Satım Sözleşmesini okuyup, onaylamanız gereklidir. Siparişiniz onaylandıktan sonra sipariş takip numarası ile siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Siparişiniz onaylandıktan sonra sipariş takip numarası ile siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Siparişiniz işleme alındıktan sonra 7 gün içinde kargoya, en geç 30 gün içerisinde tarafınıza teslim edilecektir. Satın almış olduğunuz ürünlerin kargo sürecini ise Kullanıcı Menüsü’nde yer alan Kargo Takibi sekmesinden takip edebilirsiniz.

E-arşiv faturanızın elektronik olarak düzenlenip, e-posta adresinize elektronik ortamda ve .pdf formatında gönderilecektir. 
 
EFT / Havale ile yapacağınız alışverişler için anlaşmalı olduğumuz bankalara ait gerekli bilgileri ilgili sayfada bulabilirsiniz.

SİPARİŞİN KAYIT EDİLMESİNE DAİR BİLGİLENDİRME

- NETES, Tüketici’nin vermiş olduğu sipariş (Tüketici işlemi olarak); onaylanan mesafeli satış sözleşmesi ve cayma hakkı, bilgilendirme, teslimat ve diğer hususlardaki yükümlülüklerine dair her bir işleme ilişkin bilgi ve belgeyi üç yıl boyunca saklayacaktır.

-NETES, Ticari alım satımlarla ilgili verilmiş siparişleri (ticari işlem olarak); onaylanan satış sözleşmesi, teslimat ve diğer hususlardaki yükümlülüklerine dair her bir işleme ilişkin bilgi ve belgeyi üç yıl boyunca saklayacaktır.

SÖZLEŞME HÜKÜMLERİNİN ALICI TARAFINDAN SAKLANMASI:

Siparişiniz tamamlandıktan sonra, önceki sipariş detaylarınızı Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.

Siparişlerim sayfası açıldığında, sağ alanda daha önceye ait siparişleriniz listelenecektir. Bu alanda ilgili siparişinizi, sipariş numarası ile bulup, sağ alanda İşlem sütunu altında yer alan GÖRÜNTÜLE butonuna tıklayarak, size ait saklana verilerin içindeki Mesafeli Satış Sözleşmesine erişebilirsiniz. Mesafeli Satış Sözleşmesini, kendi lokalinize indirebilir ya da yazdırabilirsiniz.

ÖDEME ŞEKİLLERİ NELERDİR?

Kredi Kartı veya EFT/ Havale yöntemi ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Kredi kartı ile yapacağınız ödemelerde, bankanız tarafından sunulan vade farklı 9 takside varan taksit seçeneklerinden faydalanabilirsiniz. EFT ve Havale ile yapacağınız ödemelerde ise anlaşmalı olduğumuz bankalara ait hesaplara ödemeyi aktarmanız gerekmektedir.

- Ödeme sayfasında;

1-Fatura Adresi ve kargo teslim adresleri ekleyebilir, mevcut adresinizi güncelleyebilir, silebilirsiniz. Siparişinizin faturasının doğru kesilebilmesi ve teslimatta sorun yaşanmaması için fatura bilgilerinizin ve teslimat bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olduğundan emin olunuz.

2- Kargo ve Ücretler’den sepetinizdeki ürünlerin toplam tutarına göre ödenecek kargo tutarını görebilirsiniz. Standart kargo ücreti ___.TL’dir. __. TL üstü siparişlerde ve belirli günlerde yapılan “kargo bedava” kampanyalarında kargo ücreti alınmamaktadır.

- Ödeme Seçenekleri alanında kredi kartı-banka kartı, Havale-EFT alternatiflerinden size uygun olan ödeme tipini seçebilirsiniz.

BANKA HESAPLARIMIZ

DenizBank Altunizade Şubesi - IBAN No: TR09 0013 4000 0009 4546 6000 06 -Şube Kodu: 9930 Hesap No: 945466-369

Türkiye İş Bankası Koşuyolu Şubesi - IBAN No: TR56 0006 4000 0011 1700 355166 - Şube Kodu: 1170 Hesap No: 355166

Akbank Şaşkınbakkal Şubesi - IBAN No: TR26 0004 6001 3588 8000 1475 40 - Şube Kodu: 0135 Hesap No: 0147540

Yapı Kredi Kadıköy Şubesi - IBAN No: TR98 0006 7010 0000 0069 9578 38 - Şube Kodu: 006 Hesap No: 69957838

Garanti Bankası Bağlarbaşı Şubesi - IBAN No: TR93 0006 2000 4220 0006 2969 90 - Şube Kodu: 422 Hesap No: 6296990

Ziraat Bankası Kozyatağı Girişimci Şubesi - IBAN No: TR70 0001 0022 9248 8848 4050 02 - Şube Kodu: 2292 Hesap No: 48884840-5002

KARGO VE TESLİMAT

Siparişiniz işleme alındıktan sonra 7 gün içerisinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir. Satın almış olduğunuz ürünlerin kargo sürecini Kullanıcı Menüsü’nde yer alan Kargo Takibi sekmesinden takip edebilir, teslimat tarihini öğrenebilirsiniz.

TÜKETİCİLER
TÜKETİCİ İSENİZ (Ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişi); Sipariş özeti bölümünde Ön Bilgilendirme Formunu okudum ve kabul ediyorum, Mesafeli Satış Sözleşmesini okudum ve kabul ediyorum onay kutularını işaretledikten sonra, Siparişi Onayla butonuna tıklayarak alışverişinizi tamamlamış olursunuz.

TÜKETİCİ İŞLEMLERİNDEN KAYNAKLANAN UYUŞMAZLIKLARA DAİR BİLGİLENDİRME

"Tüketici, şikâyetine ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması hâlinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilir.

2018 yılı için tüketici hakem heyetlerine yapılacak başvurularda değeri:

•         4.570 (dört bin beş yüz yetmiş) Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda İlçe Tüketici Hakem Heyetleri,

•         Büyükşehir statüsünde olan illerde 4.570 (dört bin beş yüz yetmiş) Türk Lirası ile 6.860 (altı bin sekiz yüz altmış) Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri,

•         Büyükşehir statüsünde olmayan illerin merkezlerinde 6.860 (altı bin sekiz yüz altmış) Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri,

•         Büyükşehir statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerde 4.570 (dört bin beş yüz yetmiş) Türk Lirası ile 6.860 (altı bin sekiz yüz altmış) Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri görevlidir.

Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine değil, tüketici mahkemelerine başvuru yapılır. Yetkili merci, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yer tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemeleridir.

Uyuşmazlık hâlinde ayrıca tahkim ve arabuluculuk gibi ülkemizde kabul edilen tüm alternatif uyuşmazlık çözüm yollarına başvurabilirsiniz. Alternatif uyuşmazlık çözüm yollarının daha hızlı, daha ekonomik ve daha etkin olduğu bilinmektedir. Bu çözüm yollarına başvurmak, hukuki çözüm yollarına başvurma hakkınızı ortadan kaldırmayacaktır."

SİPARİŞ BİLGİLERİ VE SÜRECİ

Siparişi tamamlamanız ardından siparişiniz ile ilgili bilgiler e-posta adresinize de gönderilmektedir.

Kredi-Banka Kartı kullanılarak yapılan alışverişlerde; bankanız ya da Netes Güvenlik Birimi gerekli durumlarda, siparişiniz ile ilgili onay alabilmek için kredi kartı sahibine, sistemlerindeki kayıtlı bir telefon numarasından ve/veya e-posta adresinden ulaşması gerekebilir. Kredi kartı sahibine kayıtlı iletişim bilgilerinden ulaşılamaz ise siparişiniz kredi kartı sahibinin güvenliğini sağlamak amacı ile iptal edilebilmektedir.

Siparişinizin banka tarafından onay alabilmesi için; bankanızda ve sitemizde kayıtlı kişisel iletişim bilgilerinizin güncellenmiş olması ve ‘İnternet Bankacılığı’na açık olması gerekmektedir.

SİPARİŞ İÇERİĞİNDE DEĞİŞİKLİK VE CAYMA HAKKI

Sipariş verildikten sonra içeriğinde değişiklik yapılamamaktadır. Tüketicilerin yapmış olduğu siparişler ve işlemlerle ilgili olarak ürünlerin iadesi ile ilgili; Ön bilgilendirme formu ve bu form içinde yer alan Cayma Hakkı bölümünü okuyabilirsiniz.

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU VE MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi, 6502 sayılı "Tüketicinin korunması hakkındaki kanun" gereğince tüketici haklarını tanımlamak ve korumak amacıyla hazırlanmıştır. İlgili kanun gereği internet üzerinden alışveriş yapan tüketicilerin sipariş vermeden önce Ön Bilgilendirme Formunu okuyup onaylamaları; Mesafeli Satış Sözleşmesini de elektronik ortamda okuyup kabul etmeleri gerekmektedir. Tüketici, Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyup kabul etmeden netes.com.tr aracılığıyla alışveriş yapamamaktadır.

HEDİYE ÇEKİ

Hediye çeklerimiz seçili ürünler üzerinden tanımlanabileceği gibi, siteye tanımlanmış olan kişi ve kişi gruplarına da tanımlanabilmektedir.

KAMPANYALAR

Netes.com.tr’de geçerli, yapacağınız alışverişler sonucunda yararlanabileceğiniz dönemsel kampanyaların detayına Kampanyalar sayfasından ulaşabilirsiniz.

ÇÖZÜM MERKEZİ

İhtiyaçlarınız doğrultusunda en uygun ürün / hizmet yönlendirmeleri yapabilmemiz için tarafınıza sunulan bir hizmettir. Çözüm Merkezi sayfasını tıklayarak müşterilerimize yönelik hazırlanan bilgilere erişebilirsiniz.

SERTİFİKALAR

İlgili sertifikalara Kurumsal sekmesinde bulunan Sertifikalar bölümünden erişim sağlayabilirsiniz.

TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi

Akreditasyon Sertifikası

Akreditasyon Kapsamı

FORM VE ANKETLER

Siz müşterilerimize dönemsel olarak sunduğumuz Müşteri Memnuniyeti Anketleri’ne ve arızalı cihazlar için doldurulması gerekli Arızalı Cihaz Gönderim Formu’na Kurumsal sekmesi altında yer alan Form ve Anketler bölümümüzden erişebilirsiniz.

TEKNİK DOKÜMANLAR

Web sitemize eklenmiş olan tüm ürünlere ait teknik özellikler, kullanım kılavuzu, broşür vb. bilgileri Kurumsal sekmesi altında yer alan Teknik Dokümanlar bölümünden inceleyebileceğiniz gibi, her ürün içerisine yerleştirilmiş olan Dokümanlar alanından da edinebilirsiniz. Garanti belgesi ve kullanım kılavuzları, sipariş konusu ürünle birlikte kargoyla gönderilmektedir.

GARANTİ

Netes Mühendislik ve Dış Ticaret Anonim Şirketi çatısı altında satışa sunulan tüm ürünler taşıdıkları markanın ve ithalatçı firmaların garantisi altındadır. Firmamızdan satın aldığınız ürünler, teslim tarihinden itibaren 2 yıl garantilidir.

TÜKETİCİ İŞLEMLERİNDE İADE VE DEĞİŞİM

TÜKETİCİ, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir. Tüketicinin cayma bildiriminin SATICI’ya ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde ürün bedeli ek masraf talep edilmeksizin tek seferde TÜKETİCİ'ye iade edilir. Cayma hakkı kullanımı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI'nın anlaşmalı olduğu Yurtiçi kargo firması ile iade edilmesi halinde SATICI tarafından karşılanır. TÜKETİCİ, cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin yapıldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde malı iade etmek zorundadır, aksi takdirde SATICI’nın cayma hakkının kullanımından doğan bir sorumluluğu doğmayacaktır. Malın iadesinin yapılmaması halinde ortaya çıkacak zararlardan, maddi kayıplardan TÜKETİCİ sorumlu olacaktır.

İADE VE CAYMA HAKKININ KULLANIMIYLA İLGİLİ OLARAK ÖN BİLGİLENDİRME FORMUNUN OKUNMASI GEREKİR.

Cayma Bildiriminin Yapılacağı İletişim Bilgisi

1. Cayma bildirimi;

a. netes@netes.com.tr adresine e-posta gönderilebilir,

b. 0 216 340 5151 nolu numaraya fax çekilebilir.

c. Küçük Çamlıca Mah. Oymak Çıkmazı Sok. No:3 Üsküdar - İSTANBUL adresine posta yoluyla gönderilebilir,

Cayma beyanı, başka bir işlemle karışıklığı önleyecek şekilde açık olmalıdır. İçeriğinde muhakkak sözleşme numarası yazmalıdır. Sözleşme numarası belirtilmeyen/yazılmayan cayma bildirimlerinin işleme alınması mümkün olmadığından, bu beyanlar geçersiz sayılacaktırlar. Cayma bildirimde işbu metnin sonundaki form da kullanılabilir.

2. Cayma Hakkı Kullanılamayacak İşlemler Ve Ürünler;

Aşağıda, Tüketici Kanunun’da belirtilen istisnai durumlarla birlikte: TÜKETİCİ, sipariş verdiği ürünün, aynı zamanda Netes tarafından kalibrasyonun yapılmasını talep etmesi halinde, söz konusu ürünle ilgili olarak TÜKETİCİ CAYMA HAKKINI KULLANAMAZ.

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler,

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler,

c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan, bu sebeple iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlara ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler,

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler,

f) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler,

g) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler,

h) Cayma süresi içinde malın işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun şekilde kullanılmaması sebebiyle değişiklik ve bozulmanın meydana gelmiş olması halinde,

ı) Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler,

i) Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, Wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantlarının çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde,

j) Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.

Tüketici ürünü kendisine teslim edildiği gibi iade etmekle yükümlüdür. Netes Mühendislik üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, tahrip, yırtılma ve kullanım hatasından kaynaklanan bir bozulma tespit ederse, ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir. Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde anlaşmalı olduğumuz (Yurtiçi Kargo) kargo firmasının dışında yapılacak gönderilerin ücreti tüketici tarafından ödenecektir.

Aşağıdaki cihazların iade edilebilmesi, ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:

  • Elektriksel Test Cihazları
  • Termal Kameralar
  • Mekanik Ölçüm
  • Multimetreler
  • Pens Ampermetreler
  • Termometreler
  • Laboratuvar ve Çevresel Ölçüm Cihazları
  • Elektronik Yükler
  • EMC-Elektromanyetik Uyumluluk
  • Frekans ve Zaman Ölçerler
  • Güç Kaynakları
  • GPIB Arayüz Çözümleri
  • Kablolama Sistemleri
  • Kalibrasyon Cihazları
  • Kayıt Cihazları (Recorder)
  • Kaynak ve Ölçüm Sistemleri
  • Komunikasyon Test Cihazları
  • Konumlandırma Cihazları
  • Lojik Analizörler
  • Optik Cihazlar
  • Osiloskoplar
  • Power Metreler / Sensörler
  • Rezistans / Kapasite / Direnç / Empedans Çözümleri
  • Sinyal Üreteçleri
  • Spektrum Analizörler
  • Vektör Network Analizörleri
  • Yazılımlar
  • Network Cihazları
  • Eğitim Setleri
  • Biyomedikal Cihazlar
  • Tüm Aksesuarlar

İADESİ KABUL EDİLEMEYEN ÜRÜNLER

  • Müşteri için özel üretimi yapılan cihazlar
  • Kalibrasyon Hizmeti alınarak hazırlanan cihazlar
  • Size özel üretilen proje kutuları
  • Kullanılan Ürünler
  • Aksesuarları eksik olan ürünler
  • Hasarlı ürün kutusu ( Orijinal kutunun kaybolması ya da hasar görerek açılması )

İADE İŞLEMLERİ

- Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir ise tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 3 ile 15 gün arasında değişmektedir.

- İade onaylandığında sistemimizdeki mail adresinize ürün bedelini belirtir ve banka hesap bilgilerinizi isteyen mesaj gönderilmektedir. Bu mesajı aldığınızda netes@netes.com.tr e-posta adresimize, iadenizin bedeli nispetinde ürün ya da para iadesi seçeneklerinden birini talep ettiğinizi belirten maili göndermelisiniz. Eğer para iadesi talep ederseniz, talebinize ilişkin maili alınır alınmaz, iade işlemlerine başlanılacaktır. Siparişiniz kredi kartı ile yapıldı ise kredi kartınıza, havale ile oluşturuldu ise hesap bilgilerini göndereceğiniz banka hesabınıza yansıtılacaktır.

GÖRSEL VE İÇERİK KULLANIMI

Netes.com.tr görselleri ve içeriğinin telif hakları NETES A.Ş’ye aittir. Hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz.

KARİYER

Kurumsal sekmesinin alt başlıklarından biri olan Kariyer bölümünde aktif olan açık pozisyonlarımızı öğrenebilir, hemen sağ alanda bulunan Kariyer Başvuru Formu’nu doldurarak iş başvurusunda bulunabilirsiniz.

E-KATALOG

Web sitemizde sağ üst tarafta yer alan E-Katalog butonuna tıklayarak yaklaşık 600 sayfa aralığına sahip online kataloğumuza erişim sağlayabilir, ürünlerimizi detaylı inceleyebilirsiniz.

KALİBRASYON LABORATUVARI

Web sitemizde sağ üst tarafta yer alan Kalibrasyon Laboratuvarı butonuna tıkladığınızda Netes Kalibrasyon Laboratuvarı’na ait web sitesine yönlendirilirsiniz. Bu link üzerinden Şirket Profili, Kalibrasyon Hizmetleri, Eğitim Hizmetleri, Hizmet Sözleşmeleri, Akreditasyon ve İletişim hakkında detaylı bilgi edinebilirsiniz.

E BÜLTEN ÜYELİĞİ VE ÜYELİK İPTALİ

E-Bülten’e üye olarak önemli kampanyalar ve yeni ürün duyurularından haberdar olabilirsiniz. Üye olmak için web sitemizde herhangi bir sayfa üzerindeyken en alt sol köşede yer alan E-BÜLTEN üyelik çubuğuna e-mail adresinizi girmeniz ve ekle butonuna basmanız yeterli olacaktır. E-Bülten üyeliğinizi sonlandırmak için yine aynı alanda bulunan Aboneliği İptal Et seçeneğine tıklayarak açılan sayfada e-mail adresinizi girmeniz gerekir. Abonelikten Beni Çıkar butonuna tıkladığınız anda E-Bülten üyeliğiniz pasif hale getirilir.

İLETİŞİM FORMU

Bize iletmek istediğiniz tüm soru ve önerilerinizi İletişim sekmesine tıkladığınızda açılan formu doldurarak ulaştırabilirsiniz.

KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI

Kişisel Verilerin Korunmasına dair detay bilgiler için web sitemizde yayınlanmakta olan Kişisel Verilerin Korunması(Aydınlatma Metni) linkini tıklayabilirsiniz.